Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с капачката на резервоара

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с капачката на резервоара

    Здравейте, съжалявам ако вече има тема където е обяснено, но все още не съм изчел форума
    Проблема е следния, когато е завита до край и колата работи, взимайки гориво от резервоара налягането вътре спада, но то трябва да бъде компенсирано от въздуха който е предвиден да влиза през капачката( или откадето и да е) и да изравнява.
    Мога ли да я разглобя за да я изчистя или ако не е скъпа да си купя нова

    Просто преди 3-4 дни купих колата и сега за начало се опитвам да изчистя по дребните проблемчета, макар че този до колкото чух може и да смачка резервоара, ако вакуума стане прекалено голям.

    Мерси за съветите и предложенията предварително.
    Aлфа Pомео 145 1.4 Бензин 1997г.
    Знам за колите толкова, колкото и за Квантовата Физика

  • #2
    Ако от вакума ти се смачка резервоара аз лично ще ти купя нов
    Иначе в резервоара мисля, че се образува налягане, не вакум, и това си е съвсем нормално. След като съм карал ако веднага след това отвъртя капачката се почва едно свистене, пукане на резервоара и т.н. Ако я отвъртя след половин-един час няма нищо такова-налягането се е нормализирало.
    Все пак някой по-компетентен от мене да се изкаже по въпроса, да не би да бъркам
    Last edited by vankata_ll; d.m.y г., 12:15.
    146 1.6TS CF1 '98

    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
      Ако от вакума ти се смачка резервоара аз лично ще ти купя нов
      Иначе в резервоара мисля, че се образува налягане, не вакум, и това си е съвсем нормално. След като съм карал ако веднага след това отвъртя капачката се почва едно свистене, пукане на резервоара и т.н. Ако я отвъртя след половин-един час няма нищо такова-налягането се е нормализирало.
      Все пак някой по-компетентен от мене да се изкаже по въпроса, да не би да бъркам
      Дано да си прав, баце, защото и при мен го прави тоя номер и аз си мисля че е нормално и така съм чувал...
      Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
      Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
      Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

      Comment


      • #4
        вакум се образува и е съвсем нормално и няма за какво да се притесняваш. в самата капачка има клапанче и когато вакума стане твърде голям, влиза въздух през него. не го бъзикай.
        точка

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
          Ако от вакума ти се смачка резервоара аз лично ще ти купя нов
          Иначе в резервоара мисля, че се образува налягане, не вакум, и това си е съвсем нормално. След като съм карал ако веднага след това отвъртя капачката се почва едно свистене, пукане на резервоара и т.н. Ако я отвъртя след половин-един час няма нищо такова-налягането се е нормализирало.
          Все пак някой по-компетентен от мене да се изкаже по въпроса, да не би да бъркам

          Реших да проверя дали си прав и както казваш, веднага след каране "засмуква" въздух и свисти.
          Ако наистина изчакам 30-на мин след спиране всичко е ОК.

          Занчи все пак всичко си е наред и няма защо да се притеснявам повече.

          Мерси на всички ви за бързите отговори
          Aлфа Pомео 145 1.4 Бензин 1997г.
          Знам за колите толкова, колкото и за Квантовата Физика

          Comment

          Working...
          X